27. 07. 2011.

Hvala!

Zahvaljujem svima koji nekako znaju (ne znam kako), pa su se sjetili i nešto napisali, poruku, mail, pismo... ili nešto pomislili pa je to još snažnije i čišće došlo do mene. Hvala vam.

Moram izdvojiti dvije želje. Ne da su važnije od ostalih, ali su me razveselile, pa sam odlučio podijeliti ih s vama.

Prva, kratka ali jasna glasi: "Želim ti praznu glavu i puna jedra!"
Ah! Vjerujte mi, ni sam to ne bih sebi zaželio jezgrovitije i potpunije!

Druga je malo složenija i slojevitija, ali jednako tako dobra: "Želimo Ti, dakle, svakodnevno kupanje u moru blaženstva a kada tijekom istog naletiš na neku opasnu morsku životninju da ju istog trena pripitomiš 'za najviše dobro sviju kojih se tiče'.:)"

Dakle, izgleda da ću i dalje imati posla - odlično!

I tako, pokretani zahvalnošću, ljubavlju i drugim srodnim energijama - vrtimo se i dalje.

Još neko vrijeme, svakako. :-)

Nema komentara:

Objavi komentar

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.