16. 07. 2011.

Jutarnja radost

Već dugo nisam pisao o soul-windsurfu! Što ne znači da ga ne upražnjavam redovito!

Vjerovali ili ne, ovi ljetni dani nisu neka blagodat za zaljubljenike u jedrenje na dasci. Vjetrovi su slabi i nepouzdani, a gužva na moru (prije svega agresivni gliseri s neoobrazovanim i stoga vrlo opasnim vozačima) ponekad je takva da od "soul" dijela ne ostane baš mnogo.

Ipak, tu i tamo, posebice u rano jutarnjim satima, može se uhvatiti dobar vjetar, pusta plaža i nikog, baš nikog na moru!

Jedan takav dan, zapravo jutro - od 05:30 do 08:30 - gotovo se može reći prije izlaska Sunca (Karin je s istočne strane okružen brdima i Sunce se dosta dugo skriva iza njih) - uhvaćen je i na ovom videu.

Savršeno! I neprocijenjivo!



PS
U pozadini je malo igranja s gitarom. Znam da nisam naročito talentiran ni u jedrenju ni u glazbi, ali to je potpuno nevažno! Uživao sam spojiti te dvije strasti u lijepu video uspomenu! Nadam se da ćete barem malo uživati i vi!

Broj komentara: 8:

  1. Pa mislim, Adrian uglavnom pretjeruje pritom lijepo pišući kako bi njegovi zagorci/međimurci mogli maštati o moru, kojeg oni zovu voda, dok jedu štrukle.Ta,tko je vidio kontinentalca zaljubljenog u more?!?Je,je,priznajem kako je Adrian pisao o dupinima,a ne o ribičiji "na poteku",ali i to spada u razigranu maštu...eto,mišljah tako čitajući Tajnu i Oblak, čitajući o jedrenju i dasci na kojoj je sjedio i Ganeš na putu s mora u pretrpanom kombiju.I onda upoznam Gogu koja reče - Znaš,ja ti svako ljeto plivam s dupinima.Ma da?Ali znam i ja nešto o dupinima,sad sam morao naći izlaz jer o dupinima ne znam ništa - Jesi li čitala knjigu Tajna i Oblak?Nisi!?!Moraš to pročitati,napisao ti ju je...i posudit ću ti je,ma još bolje,poklonit ću ti je.Eto,isplatila mi se narudžba i čitanje Tajne i Oblaka.Onda evo i windsurfinga,uz Dokaz,a ne obećanja (kad može A.P.K. reklamirati mastercard - neprocjenjivo, mogu i ja nešto drugo)i glazbu!Sad,ova opaska o netalentu,hm,moglo bi se primijetiti kako je točna,ali i dodati da u tom slučaju žalim one s talentom jer Les Paul ovdje rastura nedostižno za mnoge talente,hehe.
    Međutim, nakon ove pauze s reklamama, izronila je misao - kad je ono o dupinima točno,kad je ono o windsurfingu točno,kad je ovo o netalentu netočno,onda je i sve drugo točno! A ta misao je razorna. Po program koji se trenutno prikazuje u lokalnoj(globalnoj)glavi!
    To valja zapamtiti.Ma koliko mi šutjeli o tomu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Adriane, čini mi se da bolje sviraš nego pjevaš, sudeći po svemu što sam do sada čula u tvojoj izvedbi. Inače, ne znam baš mnogo multi- talentiranih ljudi poput tebe... prava rijetkost. :-) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. @LA-LA: Znam, znam... pjevanje mi je slaba točka! :-) Smanjujem na minimum...

    OdgovoriIzbriši
  4. Moj brat je svirao bas gitaru i to je činio odlično.No, kad bi pjevao, pjevao bi kao i njegova bas gitara - nije ispadao iz akorda,ali lišeno melodičnosti.
    Adrian svira solo gitaru, morao bi pjevati kao solo gitara! Sad,zašto to ipak ne čini,kako primjećuje i sam,i LA-LA? Imam neke odgovore...dok kod windsurfinga se prepušta,dok kod sviranja gitare se prepušta - kod pjevanja Adrian razmišlja. Zato je takvo.
    Mnogi su uspjeli u pjevanju sa zrnom talenta.John Cougar Mellencamp npr. pa Leonhard Cohen koji teško da glasom može obuhvatiti jednu oktavu.
    Dakle Adriane - ni u kom slučaju "smanjivati" pjevanje! Naprotiv - pjevati čim više, tamo gdje osjetiš potrebu dodaj prateće vokale,dinamiku postizati znaš..

    OdgovoriIzbriši
  5. Dino - u pravu si. Smanjivanje u objavljivanju dok ne uvježbam - na to sam mislio... :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Adriane, je li F-dur ton (akord) Zemlje?

    OdgovoriIzbriši
  7. Malo kasnim ovih dana - Dino, zapravo ne znam. Radio sam s tonovima za grahe (kozmička načela - njih sedam). Za elemente nisam, ali ne vjerujem da je u pitanju jedan ton. Akord možda- Ili, čekaj, misliš na planet Zemlju? Hm...

    OdgovoriIzbriši

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.