02. 04. 2014.

Održite svjetlo

Četvrti mjesec je počeo. Prema godišnjoj jyotish analizi, krizni mjesec godine.

U vrijeme kad sam pisao analizu (jedanaesti mjesec prošle godine) Ukrajina nije bila ni blizu središta svjetske pažnje. U kratkih nekoliko mjeseci, našli smo se na rubu hladnog rata. U ovom trenutku kao da je status quo, ali nitko ne zna što će se dalje događati. A ima i drugih kriznih žarišta koja su sada nevidljiva.

Jyotish ukazuje na mračne vidove mjeseci koji su pred nama. Međutim, isto tako ukazuje na mogućnost izbjegavanja doista teških posljedica po svijet.

Ne zaboravite da riječ "jyotish" znači svjetlo. Ukazivanje na moguća negativna razdoblja je poput postavljanja znaka upozorenja: "Moguća opasnost! Usporite. Živite pažljivo."

Od kad proučavam jyotish najviše me privlače preventivne mjere - upaje. U njima se krije tajna preobrazbe sadašnjosti i oblikovanja budućnosti. Upaja je zasnovana na jednostavnoj ideji: aktivirati karmičkog nositelja na željeni način PRIJE nego se on aktivira na neželjeni način.

Primjerice, četvrti mjesec 2014. pod najvećim utjecajem je karmičkog hvatača imenom Rahu. Jedno od značenja koje on nosi je strah. Drugo je promjena. Načelo upaje kaže da, ako unaprijed napravimo neku promjenu i tako aktiviramo Rahua, neće više biti potrebe za pojavom straha u našem životu.

Četvrti mjesec 2014., također je označen slabošću karmičkog hvatača imenom Ćandra (Mjesec). Jedno od njegovog značenja je "mentalna slabost" koja se očituje u sumnjama, nemiru i emocionalnoj napetosti. Drugo značenje je pomaganje potrebitima i općenito suosjećanje. Načelo upaje kaže: pokrenite suosjećanje u sebi, u četvrtom mjesecu neće biti potrebe za nemirom.

U Duhovnoj akademiji tim povodom organiziramo zajedničku upaju (Soma upaja). Drago mi je reći da se skupio potreban broj ljudi (barem 108) te da se nadam da će naše aktivnosti imati željeni učinak.

Mnogi koji bi željeli doći, ali zbog raznih okolnosti to ne mogu, pitali su za mogućnost vlastitog doprinosa. Evo što možete učiniti tijekom četvrtog mjeseca:

- pomažite beskućnicima, odbačenima i obespravljenima
- donirajte za životinje i očuvanje prirode
- promijenite svoju dnevnu rutinu, učinite nešto neubičajeno
- pomažite ženama, posebice samohranim majkama
- iskazujte suosjećanje i djelujte na osnovi njega
- redovno meditirajte i provodite svoju duhovnu praksu
- izbjegavajte nagle odluke, posebice one koje uključuju sukobe i svađe

I povrh toga, pridružite nam se svakog dana u 19:00 u vlastitom domu to jest gdje god da se zateknete!

Sudionici Soma upaje će nakon 12.04.2014., nastaviti s kućnom praksom u trajanju od pola sata, svakog dana do kraja mjeseca (30.04.) s početkom u 19:00.

Ako meditirate, učinito to u 19:00. Ako molite, učinite to tada. Što god da radite, što god da predstavlja vaš put k svjetlu, pridružite nam se u to vrijeme!

Dakle zapamtite, od 13.-30.04.2014., svakog dana u 19:00, zajedno smo u pozitivnim mislima i osjećajima.

Pridružite nam se. Održite svjetlo!

Broj komentara: 19:

  1. Dragi Adrian,
    tako sam sretna da si to napisao...ako molite...što god da predstavlja vaš put svjetlu, pridružite nam se tada...zajedno u pozitivnim mislima i osjećajima...

    puteva je mnogo...ali istina je jedna.
    Hvala ti.

    OdgovoriIzbriši
  2. živimo u previše ubrzanom i kaotičnom svijetu....dobro je malo usporiti za svoje dobro i za dobro svih...

    OdgovoriIzbriši
  3. Moliti ću se Adrian, jer ništa drugo ni ne znam i ne mogu. Trčim, pa pužem prema svijetlu, ali ono je sve dalje i manje ... Za ovaj mjesec si apsolutno u pravu, naime mogu posvjedočiti na osobnoj razini da je počeo turbulentno, prepun loših vijesti i djelovanja, naime firma mi je prvi puta nakon 17 godina rada blokirana a radimo u zdravstvu i naši radnici dnevno pomognu preko 200 bolesnika, banka koja nam je trebala pružiti slamku spasa reprogramom kredita nas je odjednom odbila dok smo sa njom u pregovorima već mjesec dana i sve je trebalo biti o.k. I sve to u ova dva dana, kažeš biće i gore ali u 05. mj. bolje ... nadamo se i molimo,

    Hvala Ti i nadam se da se vidimo ako dođeš u Slavoniju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Da, ja sam rođena u tom mjesecu,a sve što je navedeno emotivno proživljavam,pojačani strah,ali nije samo mjesec u pitanju nego i zaplašivanje preko medija s lošim vijestima i događajima,pa ispada da na ovom svijetu ništa ne valja.razmjerno tome ja stvaram beu obzira na strah unutarnji otpor,nazovimo to unutarnjim svjetlom Bogom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam zašto, ali ja osjećam nekakav izvanredni entuzijazam u vezi ovog mjeseca.
    Možda uvedem promjenu/e u život pa izbjegnem nemir i kaos :)

    OdgovoriIzbriši
  6. sanja parvati03. 04. 2014. 14:35

    ...hvala ti Adrian...tako sam sretna da si nas uputio na preventivne mjere u kojima je esencija djelovanja po slobodnoj volji ...tako osviješćeni biramo sebi da na jedinstven način bivamo uskladjeni sa ritmom kosmosa u nama i van nas :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pratio sam Adrianovu đotiševsku prošlogodišnju analizu, onako povremeno, kada bih stigao: 80 % je netačnih stvari bilo...
    Ove godine opet greške - najkritičniji je bio mart (a ne april), jer je rast negativnog Urana počeo krajem 6. mjeseca 2013., a završit će početkom 2015, a događaji globalni su to i potvrdili, tako da sada ta tačka dramatizacije blago pada, ali svakako nije ista ili svakako nije tačno da raste.
    Što se tiče preventive - mislim da su floskule tipa ''meditiraj i diši duboko te čini dobro'' dosadne već i bakicama na ''Jelačićevom''.
    No ako sav taj astrološko-jogijski cušpajz nekom i pomogne, nemam ništa protiv, jer se energija i ovako i onako mora kretati i negdje probiti barijeru, pa makar i niskofrekventna bila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako je jyotish kojeg prakticiram daleko od težnje za predikcijama, koliko se sjećam deveti mjesec prošle godine - na koje sam upozorio - bio je apsolutno najkritičniji (Sirija).

      Nemam sad namjeru vaditi sve događaje na koje sam ukazivao (još tamo od pada tornjeva u New Yorku), svake godine. Rasprave tog tipa su nepotrebne. Rado ću prihvatiti bilo kakvu dobru astrologiju, ali spomenuti raspon od dvije i pol godine je daleko preveliki za bilo kakve zaključke.

      Što se tiče kritike preventive i "dosade" koju ona izaziva, mogu samo izraziti žaljene zbog toga. Svijet bi bio mnogo ljepše mjesto da dobrota i meditacija zamijene cinizam i mentalni nemir.

      A za ovu godinu - još ćemo vidjeti. Četvrti mjesec je tek počeo.

      Soma upaya koju organiziramo ima svoju snagu, bez obzira što skeptici o tome mislili. Tisuće ljudi koji će ovdje, a i mnogi drugi širom svijeta, pridonjeti vibraciji mira, napravit će to čista srca i duše.

      Bit će mi drago ako se pokaže da je vrhunac napetosti doista iza nas. U petom mjesecu ću proslaviti tu činjenicu, ne kao svoju pogrešku, već kao pobjedu svjetla nad tamom.

      Izbriši
    2. Meni je ožujak bio vrlo neugodno incidentan, ali tako je to svake godine, jer sam rođena tog mjeseca na nesretan datum, pa me uvijek u to vrijeme snađu najčešći i najžešći karmički bumeran7i. Tako da mi je ideja ožujka kao vrhunca negativnog trenda ovog perioda osobno privlačna, jer ne želim da travanj bude još teži.

      No, treba biti i realan - 7nači otvoren 7a mnoge mogućnosti, a posebice one po7itivne i konstruktivne, koje su već doka7ale svoju učinkovitost djelovanja. Danas sam vam se spontano pridružila u 19:00, osjetila se snaga meditativnog djelovanja i privukla me u svoj djelokrug. Sada mi je posebno drago pročitati ovdje o čemu se radi. :)

      Posebice mi se sviđa Adrianova namjera da u petom mjesecu proslavi činjenicu ukoliko se pokaže da je vrhunac napetosti ostao i7a nas, be7 ob7ira tko je bio u je pravu u ve7i kojeg mjeseca, već s ob7irom da bi to tada 7načilo pobjedu svjetla nad tamom. That's the point. :)

      Izbriši
    3. Adrijjan,

      Lijep pozdrav iz Slovenije. Meni je super ovo što radiš i ne mislim da je dosadno. Želim ti samo izpričati podržku. Upaje sigurno djelujo. I to da pomogneš šibkim i da činiš dobro svakako nije floskula.

      Klemen



      Izbriši
    4. Upaya je počela i nadamo se da će smanjiti vjerojatnost većih katastrofa.

      Ipak, već sada je jasno da tvrdnja(koju je Anonimno iznio u komentaru na osnovi zapadne astrologije) kako je treći mjesec bio vrhunac napetosti, pogrešna. Danas se pripucalo u istočnoj Ukrajini, bilo je i žrtava. A što će se događati dalje, vidjet ćemo. Na žalost, napetost raste i može se predvidjeti da će rasti do kraja mjeseca. Tek nakon toga - i to ako ne bude većih eskalacija - možemo računati na smanjenje.

      Izbriši
  8. Unatoč nepovoljnim prognozama moje treće oko njuši samo pozitivu i napredak. Teško je biti negativan sa svim tim rascvjetalim krošnjama oko mene.
    Ja kažem osvrnite se oko sebe, onjušite zrak pun mirisa. Sve cvate i buja - prirodno je cvasti i bujati u ovo doba.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav Adriane

    Proslo je jako puno vremena kako se nismo čuli ni vidjeli. Priprema (ne mogu naći bolju riječ) je sažetak svega onoga što je bilo moguće upiti od raznih predavanja i radionica koje sam nekad pohađala. One su imale zadaću da me pripreme za nešto novo i drugačije, neka nova učenja. Mnogi nam dolaze u život sa određenom porukom, pa tako je i ova sada nakon puno vremena našla se na mom ekranu. Sigurno nije slučajno. To je dar kojeg treba prihvatiti sa zahvalnošću.

    OdgovoriIzbriši
  10. Dragi Adriane,

    Nije li priča o Rahuu, ustvari priča o ljudskom egu?
    Naime, sva ta Rahuova obezglavljivanja nisu ništa drugo doli poistovjećivanje s našim lažnim ja, s egom...
    I dobro si rekao u svojoj knjizi da nitko nije imun na Rahuova opsjedanja. To je zato jer još nismo spoznali svoje pravo Ja...
    Svatko od nas ponaosob mora shvatiti da nije tijelo koje "ima", kao ni misli koje mu govore tko je... već da smo, svijest, svijesna tog tijela, tih misli...te prolaznosti svega...ta "podloga" na kojoj se sve to događa, to je naše pravo Ja...
    Protiv ega (Rahua) se ne možeš boriti i pobijediti. Dovoljna je svijetlost svijesti i on se mijenja (preobražava). Ego prestaje sam sebi biti svrha i postaje "alat" u rukama svijesti. Pojedinac se djelujući iz srca usklađuje sa svemirom i onda se događaju "sinkroniciteti", sve mu se otvara. Ako negdje zapne, drugdje se otvori neka bolja mogućnost i sl.
    Toplo preporučujem svima, da pročitate ako već niste knjigu Eckharta Tollea "Nova Zemlja". On to veoma lijepo objašnjava...

    Inače, Adiane, izuzetno te cijenim i poštujem kao jednog od svojih duhovnih učitelja.
    Pročitao sam više tvojih knjiga otkako je započelo moje duhovno buđenje, unazad sedam-osam godina.
    Knjiga Razdvajanje Svijetova me je posebno fascinirala, ne zato jer zvuči fantastično nego upravo savršeno logično. Kad je čitam, prisjećam se nečeg što već znam u svojoj dubini...
    I sad, dvije-tri godine nakon nje, bojim se reći, ali čini mi se da je razdvajanje započelo. Naime, doživljavam i osjećam iz dana u dan sve čudnije stvari, a nisam jedini. I drugima oko mene, mahom mladim ljudima se slične stvari događaju. Čula mi se izoštravaju. Recimo kad sam u interakciji s drugima, osijetim čakre (još uvijek ih ne vidim) iz kojih djeluju na mojim čakrama, u vidu peckanja, pritisaka, stezanja, iztezanja, ugode, neugode i sl. Ovisno o čakri koju osjetim znam kakve su mu sklonosti (namjere). Onda, sve češće mi se događaju razni "pomaci" u vidu dejavua, preklapanja raznih objekata na momente, istezanja i skupljanja prostora, dok pričam glas mi mjenja boju i ton, poduplava se i sl. Pa onda sjećanja koja su mi nepoznata ili nisu moja, razni uvidi, sinkroniciteti i još koješta. Sve skupa teško objašnjivo.
    No ne zanosim se, još uvijek osciliram iz dana u dan. Na poslu kad sam znam potonit, jer okružen sam nesvjesnim ljudima u kaotičnim trenucima raspada sistema. Unatoč tome, svjestan sam da će i to proći i zato sam uglavnom vedar i nasmijan, pa me zato drže za djetinjastog čudaka.
    Bez obzira na sve osjećam se fantastično. Bitno mi je u cijeloj priči da nisam usamljen. Kao što rekoh i drugima oko mene (mahom prijatelji, kolege i uža obitelj) događaju se slične ili iste "anomalije", sinkroniciteti, shvaćanja... no nismo uplašeni, nego radosni i sjedinjeni u vjeri u Novu Zemlju i Novo Nebo...

    I zato Hvala Ti Adriane i Hvala Vam Svima dobri ljudi!
    Bez obzira razumijete li ili ne ovo što sam napisao, Mi, obični mali ljudi donosimo Novo Nebo u ovu realnost.
    Mi smo Ti koje smo čekali!

    I da. Pošto redovno sunčarimo (gledamo u sunce) već par godina, u travnju je zalazak oko 19 sati, pridružit ćemo se kolektivnoj meditaciji tijekom upaje... jer čudni su PUTEVI Gospodnji!

    Mir i Dobro Svima!

    OdgovoriIzbriši
  11. Godinama citam vase knjige, a pocelo je sa velicanstvenim Sanijem,pa sam plovila rekom Sarasvati pa sam sa strahom,a posle sa strahopostovanjem citala Kralja smrti(od kad obozavam Ganesa).. itd itd.Ima jos knjiga dosta koje sam citala( a jako sam ih tesko nabavljala posto zivim u BGD) i za sve Vam hvala.Hvala Vam za Vas trud i jako postujem to sto radite.Najmanje sto mozemo da uradimo je da se zajedno udruzeno molimo i saljemo dobru energiju.Od toga ne moze biti nista lose,naprotiv......Puno srece i dobru karmu Vam zelim.
    Mirjana

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala za sve sto jesi. Za svaku knjigu. Za sve sto cinis. Za ovaj post koji mi pomaze da i ja budem korisna. Hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Lijepo Vas pozdravljam! Kao jednog od svojih duhovnih učitelja, htjela bih Vas pitati nešto što me muči, nisam sigurna u odgovor a bitno mi je izuzetno za duhovnu praksu jer prolazim teško razdoblje.
    Naime, zanima me da li prilikom "šetnje" punim labirintom, prilikom usklađivanja sa pojedinim planetima, (jačanje slabih i prijateljskih i smirivanje neprijateljskih), dal je "dozvoljeno" jednako prelaženje po labirintima i jednih i drugih ili samo prijateljskih? Funkcioniraju li labirinti kao jantre ili kao kristali? Unaprijed HVALA.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao jantre - nema potencijalnih negativnih učinaka.

      Izbriši
  14. ja danas meditirala u 19h ,malo sam plutonila(uran-ila):)

    OdgovoriIzbriši

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.