02. 05. 2014.

Sinkronicitet na novi način

Moja je cjeloživotna ljubav prema sinkronicitetu prvi javni izraz doživjela sada već davne 1996. godine s prvim izdanjem knjige "Skrivene poruke, skrivena značenja". Nakon toga slijedila su još četiri izdanja, a knjiga se i dalje traži. To znači da je iza mene gotovo dvadeset godina podučavanja sinkroniciteta!

Osim knjige i istoimene radionice, mnogo je energije i truda uloženo u razvoj prve i jedine globalne mreže intuitivne i sinkronističke komunikacije. Počelo je s imenom SoulNet, a završilo sa suvremenim USYNCME.

Međutim, jedna od meni dražih tehnika je SINKROLAB metoda, koju sam opisao u istoimenoj knjizi uz koju ide i set karata. Sinkrolab je generator sinkroniciteta – priručni i stalno dostupni alat za dobivanje savršenih sinkronističkih odgovora.

Nakon izlaska knjige održao sam samo jednu jedinu radionicu Sinkrolaba. Nažalost, tako se dogodilo zbog drugih obaveza i projekata. Šteta, jer je Sinkrolab iznimno lijepa, praktična i, rekao bih, istinski čarobna metoda!

Zbog toga mi je drago što vam mogu najaviti dobre vijesti – Sinkrolab radionica za nekoliko će dana biti dostupna u obliku video seminara! Znam da zvuči pomalo "virtualno", ali vjerujem da ćete baš poput mene biti oduševljeni mogućnostima koje pruža ovakav oblik rada.

Na mnogo je načina video seminar bolja varijanta od žive radionice. Primjerice, možete pogledati primjere nekoliko puta, vraćati se na video objašnjenja, detaljno proučiti materijale, vježbati i raditi kada vama to odgovara, itd. Ušteda u vremenu je znatna. Također, nije zanemariva ni ušteda u novcu, jer je video radionica znatno jeftinija. Ako tome dodate činjenicu da nemate dodatne troškove putovanja i smještaja, dobili ste stvarno privlačan, praktičan i djelotvoran način učenja Sinkrolaba!

Nema komentara:

Objavi komentar

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.