15. 01. 2011.

Tišina i namjera

Nikad ne podcjenjuj snagu tišine u svom životu. Bez tišine, tvoj je um samo list kojeg nosi vjetar. Nikad ne podcjenjuj snagu namjere u svom životu. Kuda god tvoj um ide, i tvoj će svijet krenuti baš tamo.

Broj komentara: 5:

  1. Jednostavne riječi... dubok smisao...

    S tišinom uvijek smo na izvoru.
    Bez tišine ne bismo imali oslonac u sebi samima...

    Razumijem rečenicu "Kuda god tvoj um ide, i tvoj će svijet krenuti baš tamo." Ali još uvijek razmišljam o "lucidnim životima". Ne mogu umom nikako dosegnuti što bi to značilo. Kako mogu živjeti tuđe živote? Valjda mogu živjeti samo svoj život!? I zašto živjeti tuđe živote? Ne kužim baš...
    Mogu živjeti svoj život znajući da sam povezana sa svim živim bićima. I mogu shvatiti da je taj istinski život, ta životna snaga nešto što me povezuje s drugima i da je život jedan svuda, u svemu, a da je mnogo oblika i izraza te životne snage.

    Živjeti lucidan život, ok, razumijem... ali, živjeti lucidne živote... ne razumijem. Mogu li istovremeno živjeti više života???

    OdgovoriIzbriši
  2. Istovremeno radimo milijun stvari kojh nismo svjesni. Naše tijelo probavlja hranu, srce tjera krv posvuda, borimo se protiv virusa ili bolesti, mislimo, hodamo, dišemo...

    To je, naravno, samo analogija, ali ne bi trebalo biti preteško zamisliti i multidimenzionalni život različitih svjesnosti i osobnosti koje su sve "ja".

    Ne tražim razumjevanje na razini intelekta, niti ne nudim filozofske odgovore na isto takva pitanja. Govorim o svojem iskustvu.

    Možda i nije bitno... Samo pokušavam reći da ono čega smo svjesni u svom životu predstavlja mali djelić, desetinu, stotinu onoga što živimo ne znajući. I tisućinu, miljuntinu onoga što bismo mogli živjeti svjesno.

    "Lucidni životi" je, za sada, najpribližniji izraz kojeg sam pronašao da bih, barem približno, opisao stvarnost u kojoj živim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na objašnjenju.
    Sada mi je ipak jasnije da zaista i jesam još daleko. Mislim, iskustveno. Radi se vjerojatno o iskustvu na razini duha a ne tijela.

    Ali, koračam... polako ali sigurno... pa do kuda dođem...u ovom životu...
    bitno je vratiti se sebi.

    Ali tko je taj ja?

    Opet pitanje za mnogostruke odgovore. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. LA-LA, i odgovor na "tko je taj ja" može donijeti samo iskustvo, iskustvo "tog ja"...a put je, tišina, naravno...Željka L.

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Željka, zato sam i stavila smajlića kraj zadnje rečenice - jer um ne može dati iskustvo odgovora na pitanje "tko sam ja?" osim takvog da se vrti u krug, kao što se vidi iz priloženog do kud me doveo.
    Hvala na komentaru.

    OdgovoriIzbriši

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.