12. 06. 2012.

Put bez putovanja

Prošlo je nekoliko dana, a vibracije skupa Buđenje još su vrlo jake. Danas sam uspio posvetiti dio vremena ispisanim iskustvima polaznika, a ujedno smo malo sredili fotografije. Izvještaj u slici i riječi je spreman i nalazi se na web stranicama Duhovne akademije!

Za ovo mjesto bih izdvojio jedan komentar koji me razveselio, pa ga bez dodanih objašnjenja prenosim u cjelosti:

"Prvog i drugog dana za vrijeme predavanja pomislila sam da je Adrian "prolupao". Sva ta priča, to jest kako on to nama priča, izgledalo je kao da to nije on – kao da to ne priča Adrian. Poslije su mi stvari bile mnogo jasnije i čistije i više mi to nije tako izgledalo. Prvu noć sam i sanjala i u snu sam ga pitala kako to izgleda kad se doživi buđenje, a Adrian je rekao: 'Doživjet ćeš to kao da te udari grom. Ali i dalje ćeš biti ti, to jest nećeš tjelesno nestati kao od udara groma, ali u tebi će se dogoditi puknuće'. Mislim da se to i dogodilo..." I.J.

Nema komentara:

Objavi komentar

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.