18. 11. 2011.

Bribir

Malo mjesto, ali vrlo osebujno i snažne energije! Bilo mi je zadovoljstvo prihvatiti poziv Željke Jurčić-Kleković i održati predavanje s naslovom "Intuitivna spoznaja". Već dugo nisam pričao o intuiciji, barem ne kao glavnu temu predavanja. Zaključio sam da mi je nedostajala! Toliko toga ima u nama, čak je i nabrajanje dugotrajno. A opet, sve to mora na neki način biti obznjanjeno, spoznato, otkriveno...

Galerija knjižnice je prekrasno mjesto za održavanje manjih predavanja, a četrdesetak ljudi koji su došli, ispunili su prostor pravim ozračjem znatiželje i podrške. Uživao sam u dobrodošlici i dobrim vibracijama! Do sljedećeg viđenja - hvala svima!

"Doista, nije intelekt taj koji pokreće čovječanstvo, već intuicija. Intuicija nam govori o našem pravom smislu. Nije mi potrebno obećanje vječnosti da bih bio sretan... moja vječnost je sada. Zanima me samo jedna stvar: ispuniti svoju svrhu dok sam ovdje. Ta svrha nije došla od roditelja ili okoline, već od nekih nepoznatih činitelja. Ti činitelji me čine dijelom vječnosti. U tom smislu, ja sam mistik..." Albert Einstein

Nema komentara:

Objavi komentar

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.