13. 07. 2010.

Dani Venere

Jyotish analiza ove godine ukazuje na povoljnost njenog posljednjeg dijela. Četiri mjeseca (i još nešto više - počevši od 18.08. pa sve do kraja godine), Šukra (Venera) je na produženom boravku u svom vlastitom zviježđu – u Tuli (Vaga). A cijelo to razdoblje počinje "planetarnim ratom" između Šukre i Mangala u kojem, po pravilu, pobijeđuje Šukra.

Naravno, kako to u životu biva, na sceni su i mnogi drugi kako pozitivni tako i negativni činitelji. Međutim, od nas je odvisno kojeg od njih ćemo osvjestiti, naglasiti i tako mu dati prednost.

Prema Kalendaru Umjetnosti davanja, dani od 18.-23.08. su Dani Šukre, a preporučena aktivnost obuhvaća ljubav, tantru, ljepotu, ples, umjetnost... Razdoblje ljubavi se nakon toga produžuje do početka desetog mjeseca, a povoljno djelovanje Šukre sve do kraja godine.

Hoćemo li iskoristiti taj povoljni utjecaj da učinimo svijet malo boljim mjestom za život? I kako ćemo ti učiniti? Kakav je vaš plan? Kako ćete obilježiti Dane Venere u osmom mjesecu i kako ćete naglasiti ljubav u svom životu u razdoblju koje dolazi?

Broj komentara: 5:

  1. Davor Vdović13. 07. 2010. 22:17

    S obzirom da Shukra predstavlja i ženu između ostaloga, pala je odluka da supruga i ja završimo projekat snimanja i završnih radnji za produkciju cd-a koji bi se trebao pojaviti na globalnoj razini već jesenas.

    Mangal i Shukra u istome znaku, često navode na kreativan ili prokreativan izražaj.
    Mi smo se odlučili za kreativnost ovaj puta ( ha ha ha ).

    Uz rad na cd-u ( The Sacred Chants of Durga ), planira se i pojačani intenzitet dnevnih meditacija. U tome smislu Mangal može čak i pripomoći Shukri u usmjerenosti prema Nutrini, Srcu, Ljubavi, Sebstvu...

    "Oči su ogledalo Duše".
    Moja Bračna Suputnica je obdarena tipičnim Shukra očima, tako da će netremično gledanje u oči ( Eye Gazing )biti češće tijekom osmoga mjeseca, a i kasnije.
    Dio aktivnosti se očekuje u okružju vezanim za vodu, cvijeće, fine mirise.... Ah ta Shukra...

    OdgovoriIzbriši
  2. @Davor: E, to su stvarno dobri planovi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo neka Venera smiri Marsa, pa če godina biti plodna.

    OdgovoriIzbriši
  4. Osjeća se neka iznenadna lagodnos,barem ju ja osjećam.Ko da je sve lakše...

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj Shukra je vec aktivan, pa sam ponovno izvukla eterična ulja da radim prirodne parfeme, to tako dobro miriši i osvježava. One "prave" parfeme više ne podnosim pa ih fino petkom palim. Sad sam našla i popis svih 108 Shukrinih imena........
    Prijatelj mi je donio kartončić sa shukrinom jantrom pa sam ga odnijela uokviriti. I ges what, majstor staklar mi se počeo upucavati.....kao bi li ovu ili onu podlogu, pa koji okvirić , pa koliko širok passpartout, onda mi kaže kako je sve to lijep a i da sam ja lijepa........vau , to dugo nisam čula , tako jednostavno i izravno, dobro mi je zvučalo, da povjeruješ.

    U kolovozu dokazi moja učiteljica plesa i nadam se obnovi forme a onda i finijem radu na Guru vandani i Shiva Stuti koreofrafijama. Kupila sam i nove svilene zastore u indijskom dućanu, presijavaju se srebrenkasto i sa šljokicama su, hmmmm, to je nešto prelijepo. Obuzelo me i kićenje pa sam izvukla sav nakit i izredala ga prošlih dana, oko vrata uglavnom. I tako , ima još puno toga.........

    OdgovoriIzbriši

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.