08. 10. 2014.

Poziv na ples!

Prije desetak godina, kad sam pisao seriju knjiga o neolitskoj kulturi Stare Europe (Povratak Boginje, Duša Stare Europe), kao praksa pojavio se duhovni ples pod imenom Neodance. Odjednom se oko mene pojavilo mnogo ljudi koji su željeli plesati, a ja sam se, barem privremeno, iz učitelja meditacije prometnuo u učitelja (neo)plesanja.

Neodance je doista čaroban ples. On spaja najstarije ljudske tradicije ritualnih pokreta s najsuvremenijim duhovnim istraživanjima i zamislima. Namijenjen je izravnom povezivanju s prirodnim zakonima i elementima, ali i stvaranju iskustava svijesti jedinstva na doslovce ekstatičan način.

Posljednjih nekoliko godina Neodance nije bio u prvom planu, pa zbog toga vjerujem da će mnoge od vas razveseliti vijest o dočeku nove 2015. godine na Neodance način!

Od srijede 31.12.2014. do nedjelje 04.01.2015. u DA Centru u Badličanu, Hrvatska, održat će se poseban Neodance događaj: ne samo doček i četiri dana duhovnog plesanja, već i SVA TRI STUPNJA Neodance tečaja. Kroz sve to vodit će vas Neodance instruktorice Željka Lovrić, Emina Ahmetović i, naravno, moja malenkost.

Neodance ima tri stupnja: Ples prirode, Ples svijesti i Ples Boginje. Prva dva stupnja dosta je ljudi naučilo na tečajevima koje je, osim mene, održavalo i desetak Neodance instruktorica i instruktora. Svaki stupanj traje dva ili tri dana (obično vikend). Treći stupanj već je drugačija priča.

Ples Boginje plesna je erotika. Ili, točnije, plesna tantra. U prvim tečajevima (od samo pet, šest koliko sam ih održao) malo sam oklijevao s time, ne znajući što će ljudi osjećati, misliti, reći. Međutim, pokazalo se da se osjećaju odlično! I da uglavnom nikome nije bilo "previše".

Jeste li imali prilike zaviriti u moju knjigu "Sadašiva tantra"? Ples Boginje je Sadašiva tantra na plesni način. Ako joj se prepustite, odvest će vas do nezaboravnih iskustava unutarnjeg i vanjskog jedinstva.

Novost je da ćemo za ovu, novogodišnju prigodu, prvi puta proći sva tri stupnja Neodancea odjednom, uključivo i treći stupanj - Ples Boginje.

I što da vam još kažem?

Ovo je poziv na ples. Pridružite nam se u nevjerojatnom dočeku nove 2015. godine. Bez obzira na to jeste li bili na nekoj od Neodance radionica ili počinjete ispočetka, dobrodošli ste.

dainformacije@gmail.com


Više o Neodanceu pročitajte OVDJE, a s vama dijelim jedan od boljih video uradaka o Neodanceu,
duhovnom plesu Stare Europe.

Nema komentara:

Objavi komentar

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.