16. 04. 2012.

Emisija o labirintima

HRT 1, popularna emisija "Na rubu znanosti", Krešimir Mišak i ja. Dijelovi u studiju su snimljeni početkom dvanaestog mjeseca 2011., a reportaža iz Grada labirinata u veljači 2012. Emisija je prikazana 14.04.2012.

Bilo mi je zadovoljstvo govoriti o projektu labirinata i predstaviti široj publici sve što je napravljeno u tom smislu (izgrađeno je preko stotinu raznih labirinata u Hrvatskoj, a također i u drugim zemljama svijeta, sve do Kanade i Australije).

Cijelu emisiju možete pogledati on-line!

1 komentar:

  1. Gledala sam emisiju.Bila je vrlo zanimljiva.
    Baš sam se pitala kada ćemo tebe moći vidjeti u njegovoj emisiji. :-)) I eto... iznenadih se...ugodno. :-)

    OdgovoriIzbriši

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.