17. 05. 2011.

"Maitreya" objavljena na engleskom!

Od 1995. godine kada je napisana, ova je knjiga prešla dugačak put. Kroz više domaćih izdanja te izdanja u Sloveniji i Srbiji, pa sve do najnovijeg, engleskog izdanja preko AutorHouse-a, sada je konačno dostupna cijelome svijetu!

"Maitreya" nosi podnaslov "duhovna pustolovina". Ali, ona ne samo da opisuje duhovnu pustolovinu, već ju i sama po sebi predstavlja! Nakon mladalačkog buđenja i potrage koja je trajala dvadeset godina, ono što sam tražio pronašao sam na jedinom mjestu gdje se i moglo naći – u sebi. Zatim sam to iskustvo zapisao i podijelio s drugima.

"Maitreya" je za mene bila prekretnica. "Susret" s Ganeshom, prisjećanje na neka davno izgubljena vremena i mnogobrojne unutarnje promjene – sve je to otpočelo s ovom knjigom. Nakon nje, slijedile su mnoge druge, nastale iz istog iskustva i istog izvora.

Mnogi među vama pročitali su je više puta. Mnogima je probudila želju za učenjem jyotisha – svjetla koje tako uspješno vodi naš život. Pojava simpatičnog Ganesha dodirnula je mnoga srca i promijenila način na koji gledamo na legendu o njemu. Odjednom je taj neobični stvor ljudskoga tijela i slonovske glave za mnoge postao živ, prisutan i gotovo opipljiv. Baš onakav kakvim ga i sam doživljavam.

Stotine, pa čak i tisuće, krenule su duhovnim putem, naučivši meditaciju, čitajući druge knjige, proučavajući jyotish, astrologiju drevne indije... Pokrenuta je lavina novih iskustava. I sve je to utemeljeno na priči ispričanoj u "Maitreyi".

Još prije više od deset godina na engleski ju je prevela Vedrana Perica. Zatim je tekst stajao negdje u kompjuterskoj "ladici", čekajući pravo vrijeme. Na inicijativu Marije Perice, Vedranine majke, angažirali smo moju prijateljicu Connie Piesinger kao lektoricu. Connie je napravila ogroman posao prilagođavajući tekst američkom tržištu. Nakon njenih intervencija, tekst je konačno postao onakav kakav mora biti da bi ga i najzahtjevniji čitatelj na engleskom mogao bez problema prihvatiti.

Naizgled, put je bio dug i spor. Ali, vjerujem u dobre razloge za tako nešto. Mi smo možda bili spremni za ono o čemu govori "Maitreya", ali svijet očigledno nije. Sve do nedavno. Sve do sada.

Od ovoga trenutka na dalje "Maitreya – a spiritual adventure" može se kupiti iz bilo koje zemlje na svijetu preko najvećih svjetskih on-line knjižara, poput Amazona.

Zahvalan sam mnogim tisućama ljudi koji su kupnjom podržali daljnji put "Maitreye" u svijet. Također, imam jednu molbu za sve vas kojima nije problem pisati na engleskom. Otiđite na stranicu knjige na Amazonu, "lajkajte" knjigu, i ako je moguće, napišite kratku (ili dulju, kako vam volja) recenziju ili komentar. Knjiga je sada dostupna, ali pravi posao tek počinje. Svima koji će doći, namjerno ili slučajno, do informacije o njoj, pomoći će vaša iskustva i mišljenja. Stoga, ako je moguće, podržite knjigu na Amazonu. I naravno, ako imate prijatelje u inozemstvu kojima je do sada bilo nemoguće čitati moje knjige, proširite informaciju o "Maitreyi".

Iznimno sam sretan što s vama mogu podijeliti ovaj trenutak ushićenja. Zahvaljujem svima na podršci i nadam se da će "Maitreyu" uskoro slijediti mnoge druge knjige koje zaslužuju da ih se čita u svijetu.

Broj komentara: 5:

  1. :-))
    divne stvari događaju se svaki dan!!
    Divno,adriane,divno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čitam ponekad Vaš blog. Nisam dosad imao potrebu ostaviti neki komentar no sad mi se ćini da je baš dobra prilika. Pročitao sam Maitreyu prije 7 ili 8 godina. Ta knjiga je najviše od svih knjiga koje sam pročitao utjecala na moj život. Nakon što sam ju pročitao u moj život ušlo je doba promjene i preobrazbe. Pročitao sam naravno i sve knjige koje su na neki način vezane uz nju...Veličanstveni Saturn, Čarobnica, Gospodar smrti, Sunčani labirint i oba dijela Ganešovih prića...sve su me uvijek ostavljale bez daha. Maitreyu sam nakon nekoliko godina pročitao ponovno, a vjerojatno ću to i opet učiniti. Zbog te knjige krenuo sam duhovnim putem i počeo meditirati. Učinio sam i još neke stvari nakon čitanja te knjige no nije mjesto ni vrijeme da sada o tome pišem...na kraju bi moj tekst bio duži od Vašeg :) .Divno je što će knjiga Maitreya naći put do čitatelja cijelog svijeta. Neka vide, osjete i spoznaju njenu snagu i snagu onih koji žive u njoj i izvan nje :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaista je to jedna posebna knjiga koju sam čitala upijajući je kao spužva. Bila je jedno novo otkriće i nisam se odvajala od nje dok je nisam pročitala, a onda sam se vraćala i čitala opet iznova one dijelove koji su bili toliko neobični i zanimljivi.
    Kao i Neven, čitala sam i sve ostale knjige koje je naveo i sve su zaista tako dobre da ih uvijek mogu čitati ponovno.
    Zato ih i imam u svojoj maloj bibliotecim, jer one su mi poput blaga.

    P.S. Rado bih ostavila komentar na Amazonu, ali engleski ne znam...
    Dijelim tvoje ushićenje. Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čestitam! Ja sam čitajući "Maitreju" postala spremna ostati bez svega i da će Svemir ispraviti moje prioritete i da taj plan ne može biti drugačiji osim savršen.

    Blessed be!

    OdgovoriIzbriši
  5. Adriane, čestitam! Osobno mi je Maitreya Tvoja najdraža knjiga i s radošću joj se vratim svako malo. Iznimno sam ponosan (iako bez ikakve zasluge) što Tvoja prevoditeljica nosi baš to prezime! Sretno dalje s knjigom (zapravo je više od Tebe, svijet na dobitku!)

    OdgovoriIzbriši

Izrazite svoje mišljenje o napisanom (bilo u mojem postu, bilo u nečijem komentaru), kakvo god ono bilo, ali učinite to na pristojan i prijateljski način, tako da pridonesete razmišljanju o temi. Ukoliko niste registrirani korisnik, preporučujem da odaberete jedno ime (Ime/URL - možete napisati samo ime) i koristite za vaše komentare samo njega - na taj način se olakšava komunikacija.